Service delivery engineer (32-40 uur)

Voor onze opdrachtgever Mextal zijn wij op zoek naar een Service Delivery Engineer, waarbij je 3e lijn support verricht en de Project Management Organisatie ondersteunt. Mextal heeft recent het nieuwe zorgautomatiseringsplatform “NursR” geïntroduceerd en wil zijn positie op de markt verder versterken.

De zorg verandert en daarmee groeit ook de behoefte aan nieuwe oplossingen, die de individuele zorgvraag centraal stellen. Van zorgalarmering naar zorgondersteuning. Met slimme technologie die efficiënte zorg mogelijk maakt en met méér aandacht, veiligheid en comfort voor de cliënt. Help jij mee om de zorg slimmer te maken? Bij Mextal kun jij het verschil maken!

ORGANISATIE

Mextal is een solide organisatie, mede doordat het bedrijf onderdeel is van de beursgenoteerde TKH Group. Deze internationaal opererende groep ondernemingen creëert en levert innovatieve telecom-, bouw- en industriële oplossingen.

Mextal is een innovatieve onderneming die vooral zorgautomatisering projecten realiseert in de zorgsector. Dat doen we samen met zo’n 45 collega’s en daarnaast een team van 15 dedicated ontwikkelaars bij TKH technology die het product continu doorontwikkelen.
De komende periode staat in het teken van de transitie van het leveren van deeloplossingen m.b.t. monitoring, alarmering, toegangsbeheer van cliënten, naar NursR.

NursR is een flexibel zorgtechnologieplatform, waarmee zorgprofessionals hun werk efficiënter en prettiger kunnen uitvoeren. Het bewezen platform is gekoppeld aan gecertificeerde componenten voor o.a. akoestische bewaking, persoonsalarmering en uit-bed-signalering. Slimme scenario’s zorgen ervoor dat zorgprofessionals uitsluitend meldingen ontvangen die er écht toe doen. Zo maakt NursR het verschil.

FUNCTIEBESCHRIJVING

De Service Delivery Engineer richt zich erop dat technische diensten, producten en oplossingen effectief aan klanten of eindgebruikers worden geleverd. De Service Delivery Engineer combineert technische expertise met interactie met klant teams en interne teams om soepel, efficiënt en succesvol de dienstverlening te garanderen.

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor en/of houd jij je bezig met:

Klant interactie en ondersteuning:

  • Ondersteunen van de customer support afdeling en acteren als 3e lijn support;
  • Acteren als technisch contactpersoon voor project engineers tijdens service delivery;
  • Dienstverlenende instelling gericht op maximale in- en externe klanttevredenheid.

Operationeel:

  • Installatie en onderhoud van benodigde infrastructuur t.b.v. het leveren van dienstverlening;
  • Diagnosticeren en oplossen van technische problemen tijdens en na service delivery;
  • Samenwerken met interne afdelingen zoals development, project engineers en customer care om complexe problemen op te lossen;                
  • Samenwerken met DevOps, QA en Product Owner voor doorgaande verbetering in de service delivery, performance en beschikbaarheid van de aangeboden services;
  • Verantwoordelijk voor het (laten) uitvoeren van functionele en integratie testen;
  • Trainen en informeren van interne teams van de nieuwe releases en mogelijkheden van het service portfolio.

FUNCTIE-EISEN

  • Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een IT gerelateerde opleiding.
  • Beschikt over analytisch vermogen en ruime kennis en inzicht in de IT op server en netwerkgebied
  • 2-4 jaar relevante werkervaring
  • Rijbewijs B
  • Ervaring m.b.t. platformtechnologie is een pré.

COMPETENTIES

  • Plannen & Organiseren;
  • Resultaatgericht;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Besluitvaardig;
  • Out of the box denken;
  • Klantgericht;
  • Accuraat;
  • Oplossingsgericht;
  • Samenwerkingsgericht.

PERSOONLIJKHEID

  • Communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk);
  • Vertrouwenwekkend;
  • Flexibel;
  • Zelf reflecterend;
  • Gedreven;
  • Stressbestendig;
  • Afspraak = afspraak.

ARBEIDSVOORWAARDEN

Je gaat onderdeel uitmaken van een enthousiast en gedreven team waarbij innovatie, pro activiteit en dynamiek centraal staan.
Je ervaart een interessante uitdaging met veel vrijheid, ruimte voor ondernemerschap.  En er is sprake van een volwaardig primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket. Zo kun je rekenen op:

  • Een aantrekkelijk salaris afgestemd op ervaring en capaciteit;
  • Wij bieden jou een contract tussen de 32 en 40 uur. Flexibel privé en werk combineren;
  • Goede pensioenregeling;
  • (Interne) trainingen en opleidingen;
  • Lease auto;
  • Een laptop van de zaak;
  • Een jaarcontract met naar verwachting aansluitend een contract voor onbepaalde tijd.


SOLLICITATIEPROCEDURE

De begeleiding van de search en werving- en selectieprocedure is in handen van STN, in de persoon van Pieter van Stijn. Hij zal de eerste gesprekken met de kandidaten voeren. Vervolgens zullen de curricula vitae van de meest passende kandidaten aan de opdrachtgever worden gepresenteerd. Op basis hiervan worden eindkandidaten geselecteerd voor gesprekken bij Mextal.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure.

PLANNING

  • Sollicitaties (een functiegerichte motivatiebrief en -CV) ontvangen we graag zo spoedig mogelijk;
  • Op basis van een CV selectie worden kandidaten door STN uitgenodigd voor een oriënterend gesprek;
  • De meest passende kandidaten worden daarna voorgedragen aan de opdrachtgever;
  • Het doel is deze procedure medio oktober 2025 af te ronden.

We zien met belangstelling uit naar je reactie.