
Voor onze opdrachtgever Mextal zijn wij op zoek naar een Manager Operations a.i., waarbij een sturende bijdrage geleverd dient te worden in de transitie naar een services organisatie. Mextal heeft recent het nieuwe zorgautomatiseringsplatform “NursR” geïntroduceerd en wil zijn positie op de markt verder versterken.
De zorg verandert en daarmee groeit ook de behoefte aan nieuwe oplossingen, die de individuele zorgvraag centraal stellen. Van zorgalarmering naar zorgondersteuning. Met slimme technologie die efficiënte zorg mogelijk maakt en met méér aandacht, veiligheid en comfort voor de cliënt. Help jij mee om de zorg slimmer te maken? Bij Mextal kun jij het verschil maken!
ORGANISATIE
Mextal is een solide organisatie, mede doordat het bedrijf onderdeel is van de beursgenoteerde TKH Group. Deze internationaal opererende groep ondernemingen creëert en levert innovatieve telecom-, bouw- en industriële oplossingen.
Mextal is een innovatieve onderneming die vooral zorgautomatisering projecten realiseert in de zorgsector. Dat doen we samen met zo’n 45 collega’s en daarnaast een team van 15 dedicated ontwikkelaars bij TKH technology die het product continu doorontwikkelen.
De komende periode staat in het teken van de transitie van het leveren van deeloplossingen m.b.t. monitoring, alarmering, toegangsbeheer van cliënten, naar NursR.
NursR is een flexibel zorgtechnologieplatform, waarmee zorgprofessionals hun werk efficiënter en prettiger kunnen uitvoeren. Het bewezen platform is gekoppeld aan gecertificeerde componenten voor o.a. akoestische bewaking, persoonsalarmering en uit-bed-signalering. Slimme scenario’s zorgen ervoor dat zorgprofessionals uitsluitend meldingen ontvangen die er écht toe doen. Zo maakt NursR het verschil.
OPDRACHTBESCHRIJVING
Als Manager Operations a.i. is je opdracht helder: de serviceorganisatie van Mextal verder uitbouwen en projecten & implementaties c.q. delivery succesvol uitvoeren.
De Manager Operations is verantwoordelijk voor het optimaliseren van de serviceorganisatie, waarbij projecten op tijd opgeleverd worden.
Tijdens deze opdracht begeleid je de manager PMO en manager Serviceorganisatie in hun nieuwe rol, naar een positie in het MT.
De opdracht vereist tevens een focus op procesoptimalisatie, risicobeheer en het borgen van kwaliteit.
Kortom: een ideale mix van portfoliomanagement, diverse contacten en productontwikkeling in een samenwerkingsgerichte, dynamische omgeving.
In deze opdracht ben jij verantwoordelijk voor en/of houd jij je bezig met:
Kernverantwoordelijkheden:
- Coördineren van portfolio-uitrol en resourceplanning in samenwerking met product- en het salesteam;
- Optimaliseren van interne workflows en systemen (bijv. CRM, ERP, projectmanagementtools);
- Ondersteunen van de definitie van SLA’s en bewaken van deze in de uitvoering van diensten bij klanten;
- Monitoren van operationele performance en het opzetten van dashboards voor strategische besluitvorming;
- Beheren van risico’s en compliance i.r.t. delivery;
- Ondersteunen van organisatie- en cultuurverandering in de transformatie naar een optimale serviceorganisatie;
- Bewaken van kwaliteits- en resultaatbewustzijn bij alle medewerkers.
- Zorgdragen voor de selectie, beoordeling (toe)-leveranciers, third parties en je coördineert verbetertrajecten bij kritische toeleveranciers rondom proceskwaliteit;
- Betrokkenheid bij de verdere ontwikkeling van de dienstverlening en uitvoering van projecten;
- Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan het management.
BESCHRIJVING VAN EEN WERKDAG
Werkdagen bij Mextal zijn dynamisch. Dit maakt de werkweek fris en afwisselend. Mede door de kleinschaligheid en ambities zijn de lijnen kort en schaak je op verschillende borden. Zo word je betrokken bij zaken die de diverse klanten en projecten betreffen, ben je actief met alle zaken die met delivery te maken hebben en wisselen je werkzaamheden tussen: veel contact met collega’s, het analyseren van werkprocessen, projecten, services en oplossen van klachten.
Intern: Je werkt nauw samen met de sales- en development organisatie.
Extern: Je vertegenwoordigt Mextal bij klanten en third parties.
OPDRACHT-CRITERIA
- HBO werk- en denkniveau;
- Relevante opleiding genoten, zoals Technische Bedrijfskunde, Procesmanagement (hbo/wo)
- Meerdere jaren ervaring in een soortgelijke opdrachten als Manager Operations of Programmamanager binnen software- en serviceorganisatie;
- Ervaring m.b.t. platformtechnologie is een pré;
- Affiniteit met managed services ICT-dienstverlening in de zorg.
COMPETENTIES
- Plannen & Organiseren;
- Resultaatgericht;
- Klantgericht;
- Volhardend;
- Analytisch;
- Samenwerken;
- Adviesvaardig.
PERSOONLIJKHEID
- Vertrouwenwekkend;
- Zelf reflecterend;
- Organisatiebewust;
- Gedreven;
- Stressbestendig;
- Verandervaardig;
- Afspraak = afspraak.
PLANNING
- Een motivatiebrief en -CV en een bandbreedte uurtarief ontvangen we graag zo spoedig mogelijk;
- Een selecte groep interim managers wordt door STN uitgenodigd voor een oriënterend gesprek;
- De meest passende kandidaten worden daarna voorgedragen aan de opdrachtgever en uitgenodigd voor een kennismaking bij Mextal in Nuenen;
- De gesprekken vinden plaats donderdag 4 september.
We zien met belangstelling uit naar je reactie.
