Key Accountmanager (32-40 uur/week) (Procedure voltooid)

Voor onze opdrachtgever Mextal, de maker van Viedome  zijn wij op zoek naar een Key Accountmanager, die een belangrijke bijdrage wil leveren de zorg slimmer te maken.

32-40 uur/week
Hybride

De zorg verandert en daarmee groeit ook de behoefte aan nieuwe oplossingen, die de individuele zorgvraag centraal stellen. Van zorgalarmering naar zorgondersteuning. Met slimme technologie die efficiënte zorg mogelijk maakt en met méér aandacht, veiligheid en comfort voor de cliënt. Help jij mee om de zorg slimmer te maken met VIEDOME? Bij Mextal kun jij het verschil maken!

ORGANISATIE

VIEDOME is de naam van onze oplossing. Deze wordt gemaakt door Mextal, een innovatieve onderneming die vooral projecten realiseert in de zorgsector. Dat doen we samen met zo’n 40 collega’s. Wij zijn een zeer solide organisatie, mede doordat Mextal onderdeel is van de beursgenoteerde TKH Group. Deze internationaal opererende groep ondernemingen creëert en levert innovatieve telecom-, bouw- en industriële oplossingen.

FUNCTIEBESCHRIJVING

Jouw opdracht als Key Accountmanager is het huidige klantportfolio te versterken en verder uit te bouwen met partnerships voor nu en in de toekomst. Je legt contacten met bestaande klanten en verdiept je in hun wereld en uitdagingen. Door de relatie intensief, transparant en levendig te houden, ontdek je nieuwe kansen en mogelijkheden voor Mextal. Deze zet je om in oplossingen en concrete opdrachten.

Voor elke klant maak je een strategisch plan en een jaarplan. In de gesprekken die je voert, praat je met een zeer diverse DMU: van zorgprofessionals en ICT-managers tot directeuren. Dat is voor jou geen probleem, je schakelt eenvoudig tussen de verschillende niveaus. In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor je klanten én voor de interne organisatie. Je werkt dan ook nauw samen met Customer Service, Project Management en Innovatie. Met als doel: de klant altijd de beste passende technische oplossingen bieden.

BESCHRIJVING VAN EEN WERKDAG

Een werkdag bij Mextal begint met een goede voorbereiding. Afhankelijk van de afspraak bereid je jouw meeting voor. Iedere klant heeft haar specifieke wensen en behoeftes. Hierop sluit je aan door mee te denken in de oplossingen die Viedome biedt. Het voorbereiden betekent ook contact met directe collega’s zoals de Care Consultants en contact met de afdeling Customer Care. Onze key-accounts liggen verspreid door Nederland en enige reistijd komt voor.  Hierdoor heb je de gelegenheid een goede balans aan te brengen tussen fysiek- en digitaal werken. We proberen onze dagen onderweg zo efficiënt mogelijk in te delen. Regelmatig komt het voor dat collega’s op locatie blijven werken. Om de relatie met onze klanten verder te versterken.

Werkdagen bij Mextal zijn dynamisch. Dit maakt de werkweek fris en afwisselend. Mede door de kleinschaligheid en ambities zijn de lijnen kort en schaak je op verschillende borden. Zo wordt je betrokken bij zaken die jouw klanten betreffen, ben je actief met het werven van nieuwe klanten (onder andere door middel van tenders) en wisselen je werkzaamheden tussen: (veel) klantcontact, het uitwerken en uitbrengen van offertes, contractuele zaken. Nieuwe ideeën om de loyaliteit van klanten te vergroten, kan je altijd inbrengen. Je bent tenslotte de regisseur in de klantrelatie.
Daarnaast zorg je dat je op de hoogte blijft van de relevante ontwikkelingen in de zorgsector en de manier waarop vergelijkbare bedrijven hun plek proberen in te nemen.

Binnen al deze dynamiek wordt er gewerkt middels een vaste structuur, metromappen genaamd. Deze rode draad helpt je o.a. om de werkzaamheden inzichtelijk te maken, goed te plannen en makkelijk intern over te dragen zijn. Met als doel de efficiëntie te bevorderen.   

FUNCTIE-EISEN

  • Minimaal een hbo werk- en denkniveau
  • Sterke affiniteit met (zorg)technologie/ ICT
  • DMU-management; weet met wie je spreekt en hoe je alle neuzen dezelfde kant op krijgt
  • Netwerkvaardigheden, waarmee je langdurige partnerships kunt aangaan
  • Flexibiliteit, charisma en een gestructureerde werkwijze

COMPETENTIES

  • Ondernemer- Leiderschap
  • Klantgerichtheid
  • Netwerken
  • Samenwerken
  • Resultaatgericht
  • Adviesvaardig
  • Plannen & Organiseren

PERSOONLIJKHEID

  • Zelfreflecterend
  • Flexibel
  • Gedreven
  • Stressbestendig
  • Afspraak = afspraak

ARBEIDSVOORWAARDEN

Je gaat onderdeel uitmaken van een enthousiast en gedreven team waarbij innovatie, pro activiteit en dynamiek centraal staan.
Je ervaart een interessante uitdaging met veel vrijheid, ruimte voor ondernemerschap.  En er is sprake van een volwaardig primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket. Zo kun je rekenen op:

  • Een aantrekkelijk salaris afgestemd op ervaring en capaciteit
  • Wij bieden jou een contract tussen de 32 en 40 uur. Flexibel privé en werk combineren
  • Goede pensioenregeling
  • Bonusregeling
  • (Interne) trainingen en opleidingen
  • Altijd vers fruit binnen handbereik op kantoor
  • Een laptop en auto van de zaak

Een jaarcontract met naar verwachting aansluitend een contract voor onbepaalde tijd.

SOLLICITATIEPROCEDURE

De begeleiding van de search en werving- en selectieprocedure is in handen van STN, in de persoon van Pieter van Stijn. Hij zal de eerste gesprekken met de kandidaten voeren. Vervolgens zullen de curricula vitae van de meest passende kandidaten aan de opdrachtgever worden gepresenteerd. Op basis hiervan worden eindkandidaten geselecteerd voor gesprekken bij Mextal.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure.

PLANNING

  • Sollicitaties (een functiegerichte motivatiebrief en -CV) ontvangen we graag zo spoedig mogelijk.
  • Op basis van een CV selectie worden kandidaten door STN uitgenodigd voor een oriënterend gesprek.
  • De meest passende kandidaten worden daarna voorgedragen aan de opdrachtgever.
  • Het doel is deze procedure medio januari 2024 af te ronden.

We zien met belangstelling uit naar je reactie.