Coördinator Vastgoed (32-36 uur/week) (Procedure voltooid)

Locatie: Overschiestraat, Amsterdam

Voor onze opdrachtgever GGZ inGeest zijn we op zoek naar een COÖRDINATOR VASTGOED die de organisatie helpt zich verder te ontwikkelen in vastgoed beheer en -ontwikkeling.

Ben jij iemand met kennis en ervaring op het terrein van vastgoed in een grootstedelijke omgeving? Ben jij iemand met een visie op (zorg)huisvesting die in staat is te adviseren en te ondersteunen bij de ontwikkeling, implementatie en uitvoering van het strategisch huisvestingsbeleid. Ben jij iemand die nieuwsgierig is naar nieuwe ontwikkelingen en een netwerker. Weet jij bovendien hoe je een vastgoedproject tot een goed resultaat leidt en weet je daarbij de relevante stakeholders te betrekken?

Organisatie:

Binnen GGZ inGeest ligt de lat hoog: ze leveren dagelijks topsport om de cliënten de beste zorg te bieden, van preventie tot hoog complexe zorg.

Wat ze doen is goed, en ze willen nog beter. GGZ inGeest is een organisatie met een stevige academische inbedding waar veel professionals worden opgeleid. Waar onderzoek wordt geïnitieerd en uitgevoerd en wetenschappelijke inzichten breed worden toegepast. Waar voortdurend wordt geleerd van de ervaringen van de cliënten en herstel ondersteunende zorg vormgeven wordt samen met netwerkpartners.

GGZ inGeest biedt diverse vormen van psychische gezondheidszorg vanuit 12 locaties die zich bevinden in Amsterdam, Amstelveen, Bennebroek, Haarlem en Hoofddorp. GGZ inGeest werkt vanuit verschillende clusters: het cluster Poliklinieken en Prezens (basis GGZ), het cluster FACT (ambulante zorg) en het cluster KIC (Klinieken, IHT en Crisisdiensten). Samen met hogescholen en universiteiten verzorgt GGZ inGeest verschillende opleidingen zoals de opleiding tot verpleegkundige, gz-psycholoog en verpleegkundig specialist GGZ. Samen met de partners verricht GGZ inGeest innovatief – soms baanbrekend – wetenschappelijk onderzoek in academische werkplaatsen.

Samen met de circa 100 collega’s van de dienst Facilitair & Huisvesting zorg je voor ondersteunende dienstverlening aan het zorgproces op de 12 locaties van GGZ inGeest. De dienstverlening is divers en omvat onder andere inkoop, vastgoedbeheer, receptie, schoonmaak en onderhoud. Je maakt deel uit van een team met drie projectleiders vastgoed(beheer) en een beleidsadviseur veiligheid. Je werkt nauw samen met het team inkoop en contractmanagement en met het team facilitair locatiemanagement.

Functieomschrijving:

Je denkt na over ontwikkelingen en geeft mede vorm aan het vastgoedbeleid, het meerjarenonderhoudsplan en stuurt op prioritering en tijdige uitvoering van projecten. Je doet voorstellen voor beleid, werkt deze uit en adviseert hierover aan de directeur Facilitair & Huisvesting en de Raad van Bestuur. Ook denk je mee over de werkprocessen van de afdeling.
Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie van projecten op het gebied van huisvesting, zoals de renovatie en aanpassing van bestaande huisvesting en draagt bij aan de planvorming voor nieuwe huisvesting.

Daarnaast heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor huur- en verhuurcontracten;
  • Je bent verantwoordelijk voor de begroting van vastgoed gerelateerde exploitatiekosten;
  • Je onderhoudt zelfstandig contacten met externe relaties.


De besturingsfilosofie van GGZ inGeest gaat uit van het zo laag mogelijk leggen van verantwoordelijkheden in de organisatie en het beperken van het aantal managementlagen. De manier van leidinggeven is gericht op eigenaarschap, het behalen van het resultaat en de ontwikkeling van de organisatie en medewerkers. Als manager ben je in staat om het beste uit medewerkers te halen en hun talenten te ontwikkelen. Daarnaast speel je een rol in de organisatie en het faciliteren van de ontwikkeling van beleid. Je werkt mee aan organisatie brede projecten en trajecten.

Functie-eisen:

  • Je bent een positief ingestelde persoonlijkheid;
  • Je beschikt over WO- werk en denkniveau;
  • Je hebt 5 jaar werkervaring met projectmatig werken rondom huisvesting in een zorgomgeving.
  • Je bent ervaring in de diverse fases in bouw- en renovatieprojecten en hebt relevant financieel inzicht;
  • Je hebt ervaring met het coachen van professionals;
  • Je bent verbindend, samenwerkend en communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Kenmerkende karaktereigenschappen zijn praktisch, analytisch, gedreven, leergierig, proactief en resultaatgericht.

Arbeidsvoorwaarden:

  • De functie is ingedeeld in schaal FWG 65-70. Je salaris is afhankelijk van ervaring en bedraagt maximaal €6.836 bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur p/w.
  • Werkdagen en werktijden in onderlinge afstemming;
  • Je krijgt een jaarcontract, uiteraard met de intentie om je daarna een vast contract aan te bieden;
  • GGZ inGeest biedt mogelijkheid voor bij- en nascholing;
  • Goede secundaire voorwaarden waaronder een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden, een vaste eindejaarsuitkering van 8,33 %, een fietsregeling, korting op één van de collectieve ziektekostenverzekeringen én je krijgt gratis een abonnement op Cultuur Werkt;
  • Er is volop aandacht voor gezonde en fitte werknemers. Met BedrijfsFitnessNL kun je met veel korting sporten bij geselecteerde sportscholen op meer dan 3.400 locaties door heel Nederland.


Procedure:

De begeleiding van de search en werving en selectieprocedure is in handen van STN, in de persoon van Pieter van Stijn. Hij zal de eerste gesprekken voeren met geschikte kandidaten. Vervolgens zullen de curricula vitae van de meest passende kandidaten aan de opdrachtgever worden gepresenteerd. Op basis hiervan worden eindkandidaten geselecteerd voor gesprekken bij GGZ inGeest.


Planning:

  • Sollicitaties (functiegerichte motivatiebrief en CV) ontvangen we graag zo spoedig mogelijk, uiterlijk 5 mei 2023.
  • Op basis van een CV selectie worden kandidaten uitgenodigd voor een oriënterend gesprek.
  • De meest passende kandidaten worden daarna voorgedragen aan de opdrachtgever.
  • Het doel is de procedure voor medio mei af te ronden.

Reageren:
Een reactie ontvangen we graag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk op 5 mei 2023.
Een motivatie en actueel CV kan gestuurd worden naar info@stnadvies.nl


Of maak gebruik van de knop ‘Solliciteer direct’ op:


Heb je vragen?
Mail: pieter.van.stijn@stnadvies.nl
Mobiel: 0683214539